2019-04 Uutiskirje

Shalom from Mevasseret Zion

Kuulumisia työkentältä

Olemme aloittaneet tiloissamme viikottaiset rukouskokoukset paikallisten kanssa. Olemme kokeneet, että Pyhä Henki on vahvasti kanssamme rukoillessamme herätystä Mevasseret Zioniin. Haluamme sitoutua seisomaan muurinaukossa ja muistutamme Jumalaa profeetta Jesajan tavoin, että Hän on luvannut asettaa ennallensa Jerusalemin, ja tehdä sen ylistykseksi maassa. Julistamme tytär Siionille: Katso sinun pelastuksesi tulee ja heitä (Israelia- kaikkia Jaakobin poikia) kutsutaan pyhäksi kansaksi ja Herran lunastetuiksi (62:7,11,12).

”Pyytäkää, niin teille annetaan. Etsikää, niin te löydätte. Kolkuttakaa, niin teille avataan.” Matt 7: 7

Raamattu on annettu meille paljon korkeampaa tarkoitusta varten kuin vain opetuksen ja saarnojen lähteeksi. Raamattu on rukouskirja. Se käskee meitä rukoilemaan yli 250 kertaa ja puhuu rukouksesta ja rukoilemisesta yli 280 kertaa. Jeesus osoitti elämällään kaikin tavoin sen, kuinka tärkeän aseman Jumala on asettanut rukoukselle. Kaiken, minkä Jeesus teki, Hän teki rukouksen kautta. Joh. 8:28-29 ”…etten minä itsestäni tee mitään,
vaan puhun tätä sen mukaan, kuin minun Isäni on minulle opettanut.”

Älkää mistään murehtiko, vaan kaikessa saattakaa pyyntönne rukouksella ja anomisella kiitoksen kanssa Jumalalle tiettäväksi, ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystäylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Messiaassa Yeshuassa.” (Fil. 4:6-7).

Evankeliointia taiteen kautta

Poikamme Elnatan on mennyt viikottain soittamaan Jerusalemin kaduille. On ollut aivan mahtava vastaannotto. Puurim-juhlan aikaan naissotilaat tulivat laulamaan ja  karkeloimaan Elnatanin ympärille hänen soittaessa Cajonia.Israelilaiset sotilaat osaavat lmaista kaiken tavoin ilonsa ja riemunsa vaikeidenkin olosuhteiden keskellä. Elnatanille musiikki on kaikki kaikessa ja hänelle merkitsee paljon, että saa tuoda soitollaan paljon iloa omiensa parissa.

Elnatanilla on todettu tenniskyynärpää. Vaiva on ollut hänelle jo puolenvuoden ajan. Hän on käynyt fysioterapialla mutta ongelma on edelleen vakava. Elnatan pelkää, että joutuu jättämään rumpujen soiton. Rukoillaan, että hänen kätensä tulisi kuntoon, sillä moni lahjakas rumpali on joutunut lopettamaan tenniskyynärpään takia.

Pesach

Pääsiäisenä meillä oli vieraita ulkomaita myöten ja juhlatunnelma oli todella merkityksellinen ja siunattu. Seder-illallisella luimme pääsiäiskertomuksen, eli Haggadan Messiaan valossa. Hän on meidän uhrikaritsamme, Jumalan Karitsa joka pois otti maailman synnin.

Kuvassa rukoilemme yhdessä Yeshuan nimessä eri kielillä: arabiaksi, hepreaksi ja Suomeksi. Herra suokoon, että aina ruokaa riittää talossa kaikille!


P.S: Hope for Tomorrow yhdistyksessä olimme yhteistyössä väliaikaisesti  siirtymävaiheessa maasta toiseen. Nyt, olemme palanneet omaan “Valona Maailmalle” yhdistykseemme ja tilinumeromme pysyy samana kuten ennenkin.

Kiitämme nöyrästi jokaista joka on ollut laittamassa panoksensa evankeliumin viemiseen eteenpäin. Jäsenmaksunne on tärkeä ja arvokas.

Herran ilo ja siunaus olkoon kanssanne jokaisena päivänä!

Teitä rakkaasti siunaten Siionista.

Rachel, Efraim, Elnatan ja Eliel

2 Replies to “2019-04 Uutiskirje”

  1. Kiitos terveisistä! Yeshua kanssanne voimallisesti! Muistan rukouksin tv.Claudia

  2. Kiitos teille koko perhe ! Kiitos kun viette puolestani siunausta Israeliin . Israelin Pyhä Jumala siunatkoon ja varjelkoon teitä ja Israelin kansaa .

    Yeshua siunatkoon yhteistyömme ja sen hedelmän . Suomen vihertävästä keväästä terveisin Riitta Suoranta

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *